
Η Βουβούση Μαρία εκπαιδευτικός Φιλόλογος και
μεταπτυχιακή φοιτήτρια του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, συμμετείχε ως εισηγήτρια
στο 2ο επιστημονικό συνέδριο Εκπαιδευτικών Δυτικής Μακεδονίας με θέμα: σχολείο
για μια σύγχρονη κοινωνία αλληλεγγύης, που διοργάνωσε η Περιφερειακή
διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας, σε
συνεργασία με τους σχολικούς συμβούλους και τις διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας, υπό την αιγίδα του υπουργείου
παιδείας, έρευνας και θρησκευμάτων στις 26 και 27 Μαΐου 2017 στην Παιδαγωγική
σχολή της Φλώρινας.
μεταπτυχιακή φοιτήτρια του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, συμμετείχε ως εισηγήτρια
στο 2ο επιστημονικό συνέδριο Εκπαιδευτικών Δυτικής Μακεδονίας με θέμα: σχολείο
για μια σύγχρονη κοινωνία αλληλεγγύης, που διοργάνωσε η Περιφερειακή
διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας, σε
συνεργασία με τους σχολικούς συμβούλους και τις διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας, υπό την αιγίδα του υπουργείου
παιδείας, έρευνας και θρησκευμάτων στις 26 και 27 Μαΐου 2017 στην Παιδαγωγική
σχολή της Φλώρινας.
Η Κ. Βουβούση, παρουσίασε τρεις εισηγήσεις με τους
εξής τίτλους:
εξής τίτλους:
Η
συνοχή της τάξης ως πρόβλημα στη διαχείριση των προβλημάτων της τάξης από τον
δάσκαλο,
συνοχή της τάξης ως πρόβλημα στη διαχείριση των προβλημάτων της τάξης από τον
δάσκαλο,
Πως
ο διευθυντής του σχολείου δεν θα είναι εντολοδόχος της πολιτείας στα μάτια των
εκπαιδευτικών του,
ο διευθυντής του σχολείου δεν θα είναι εντολοδόχος της πολιτείας στα μάτια των
εκπαιδευτικών του,
Εκδήλωση
της αλληλεπίδρασης από την πυκνότητα των μαθητών στην τάξη.
της αλληλεπίδρασης από την πυκνότητα των μαθητών στην τάξη.

Μαρία Βουβούση – Φιλόλογος, Msc.:
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Τουρισμού και Πολιτισμού, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Μsc.:
Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Τουρισμού και Πολιτισμού, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Μsc.:
Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.